VELOSIPĒDU SERVISS apkope / remonts / uzlabojumi

XSPORTS veloserviss ir iemantojis noturīgu un uzticamu klientu loku, nodrošinot augstākās kvalitātes servisa pakalpojumus, sākot no velosipēda sagatavošanas pirmajam braucienam, līdz pat vissarežģītākajiem tehniskajiem risinājumiem. XSPORTS meistari gadu gaitā uzkrājuši plašu pieredzi un spēs gan palīdzēt ar konsultāciju, gan izpildīt nepieciešamās tehniskās korekcijas vai apkopes.

XSPORTA vasaras servisa darba kārtība ir pēc rindas principa. Lai gan darbus veicam pēc iespējas ātri un operatīvi, jāņem vērā, ka servisa laiku var ietekmēt tādi raksturlielumi kā laika apstākļi, sacensību kalendāri, rezerves daļu pieejamība utt. Par jebkuru veicamo darbu termiņiem vienošanās notiek klātienē, pēc tam, kad meistars veicis sīkāku velosipēda apskati.

XSPORTA vasaras servisa cenas atkarīgas no veicamo darbu saraksta. Kamēr svaigu gaisu riepās vienmēr iepūtīsim bez maksas, rezerves daļas un darbs izmaksās samērīgu summu pret velosipēda stāvokli un mērķiem.

VELOSIPĒDU 1. APKOPE

XSPORTS nodrošināta, BEZMAKSAS pirmā servisa apkope, lai novērstu jebkuras tehniskās nepilnības, ja tādas ir radušās, un pārliecinātos, ka velosipēds atrodas lieliskā stāvoklī. Bezmaksas velosipēdu serviss tiek nodrošināts visiem XSPORTS veikalā pirktajiem velosipēdiem, 1-2 mēnešus pēc iegādes, vai pēc nobrauktiem aptuveni 200-300 km. Bērnu velosipēdiem minēto apkopi ieteicams veikt pēc 1-2 mēnešiem.

Par jautājumiem, kas saistīti ar VELOSIPĒDU SERVISU, droši zvani mums +371 24 111 666 vai raksti xsports@xsports.lv

Visiem mūsu veikalā pirktajiem velosipēdiem garantējam pirmo bezmaksas apkopi. Bezmaksas velo apkope jāveic pēc nobrauktiem 200-300 km, vai mēneša laikā pēc velosipēda iegādes. Šī apkope nav obligāta, taču ļoti ieteicama, jo ikvienam velosipēdam pēc pirmajiem nobrauktajiem kilometriem, var parādīties kādi tehniski trūkumi, ko sagatavojot tirdzniecībai velosipēdu, mehāniķim nav iespējams pamanīt: Pie slodzes braucot, var ''sasēsties vietās'' spieķgalviņas, un parādīties neliels ''astotnieks''. Braucot, aktīvāk slēdzot ātrumus, bremzējot (ar mehāniskajām bremzēm), var gadīties, ka trošu apvalki iestrādājas, un ātrumu slēgšanās vai bremzēšana nav tik precīza. Salīdzinoši bieži gadās situācijas, kad braucot, parādās kāds ''tikšķis'', tas visbiežāk saistīts ar centra asi, ko šādos gadījumos nepieciešams izjaukt, sasmērēt ar speciālu smērvielu, un pēc šāda servisa, šādas problēmas vairs neatkārtosies. Pēc pirmajiem nobrauktajiem kilometriem, nereti pirmajās apkopēs, klienti sūdzas par ātrumu slēgšanās kvalitāti, par iemeslu bieži vien ir ķēde, kas kādā no ķēdes posmiem slikti kustās, un tiešā veidā ietekmē slēgšanos. Šīs ir biežākās situācijas, kuras mēs bezmaksas novēršam pirmajās apkopēs, jebkura gadījumā ļoti iesakām šo servisu izmantot, pat arī tad, ja nekādu sūdzību pēc pirmajiem izbraucieniem nav. Īpaši vēlējāmies ieteikt vecākiem, ja iegādāts mūsu veikalā velosipēds bērnam, šo apkopi veikt pat arī tad, ja bērns īpaši par braukšanas kvalitāti nesūdzās.

Šis ir viens no jautājumiem, par kuriem ik pa laikam parādās dažādas diskusijas. Diskusijas pamatā vienmēr ir bijušas par ''apkopes'' izmaksām- ko gan tas nozīmē, un cik tas maksā? Uz papīra viss izskatās skaisti, ''Apkope- cena'', pie mums šāda ''cena'' īsti neeksistē, mēs izcenojumus attēlojam tikai aptuveni, jo katra velosipēda stāvoklis, un darāmo darbu saraksts ir ļoti atšķirīgs, kā rezultātā mēs nevaram noteikt vienu- standarta cenu par velo apkopi. Mēs vienmēr esam centušies būt atvērti un godīgi pret saviem klientiem, tāpēc, ja velosipeds ir labā tehniskā stāvoklī un mehāniķiem nav daudz lietu kur iejaukties, apkopes cena svārstās no 5-15 Eur, ja tomēr darbus saraksts ir garāks, nepieciešama mazgāšana u.c. Tad apkopes cena aptuveni ir 15-35 Eur.

Uz šo jautājumu nav īsti viennozīmīga atbilde, jo katra braucēja paradumi, braukšanas intensitāte ir pilnīgi individuāla. Piemēram aktīvam SEB braucējam velosipēda apkope jāveic teju pēc katrām sacensībām, savukārt cilvēkam, kurš dodas pavizināties ar velosipēdu nedēļas nogalēs pietiks ar vienu servisa apkopi gadā, parasti šo apkopi veic pavasarī. Mūsu ieteikums- mēģinam sekot līdzi sava velosipēda stāvoklim ikreiz kad ar to braucam, dīvainas skaņas, tikšķi un brakšķi, sliktāk sākušas strādāt bremzes, velo ripo ne tik labi kā agrāk- šie drošvien ir pirmie signāli, lai dotos konsultēties pie mūsu meistara par velosipēda remontu.

Xsports velosipēdu servisā vienmēr ir pieejami instrumenti, ja ir kas steidzīgi pielabojams, un ja šos darbus vari paveikt pats (netraucējot servisa darbu, un darbu veikalā, t.sk. ievērojot tīrību), laipni lūdzam, brauc ciemos, un šis pakalpojums ir par velti. Tādi pakalpojumi kā riepu piepumpēšana velosipēdiem, bērnu ratiem, ir par velti, un rindā pēc šāda pakalpojuma protams nav jāstāv.

Gaisa spiedienu velosipēdu riepās pirmāmkārtam nosaka riepas ražotājs- maksimālais spiediens ir norādīts uz riepas (max PSI un max BAR), un attiecīgi šāds spiediens arī ir riepās jāpumpē. Protams lai šo darbu izdarītu korekti- pumpim ir jābūt aprīkotam ar monometru. P.s. Kā jau iepriekš bijām minējuši- riepu pumpēšana ir bezmaksas pakalpojums mūsu veikalā.

Riepu spiediens jāpārbauda itin bieži, jo neskatoties uz riepas diametru, resnumu, katra riepa ir pakļauta difūzijas likumiem, kas nozīmē, ka garākā laika posmā riepas spiediens samzinās. Tapēc pēc ilgākas stāvēšanas, velosipēda riepas ir gandrīz tukšas. Mūsu ieteikums- pārbaudīt (un visticamāk arī uzpumpēt) riepas 1x mēnesī noteikti, protams, ja ar velo braucam regulāri.

Uz šo jautājumu drošvien var atbildēt izskaidrojot pumpju veidus, līdz ar to, katrs var pieņemt sev vajadzīgo lēmumu pumpja iegādē: Mazie, līdzi ērti paņemamie pumpji- šie pumpji noderēs, ja dodies garākos braucienos, līdzi ņemot rezerves kameru, bortējamās lāpstiņas, un protams prasmi- kameru nomainīt. Mūsdienīgi mazie pumpji ir ērti lietojami un riepas piepumpēšana neprasa lielas pūles, taču jāņem vērā, ka pilnībā piepumpēt vajadzīgo spiedienu riepās būs visai grūti, drīzāk paredzēti lai piepumpētu riepu līdz tātam spiedienam, lai varētu droši braukt līdz tuvākajam servisam, DUS, vai tml. CO2 balonu pumpji- šo pumpju galvenie trumpji ir izmērs, svars, un protams pumpēšanas ātrums. Pumpēšana ar šādu CO2 baloniņa pumpi ir ļoti ērta, un ātra. Arī spiedienu riepās var uzpumpēt visai augstu. Par mīnusiem- katrs baloniņš protams maksā naudu, pie neveiksmīgas sagadīšanās CO2 gāze var ''izsprukt'' gaisā, nevis velo kamerā, kas var sagādāt visai nepatīkamus brīžus, ja ir sanācis sadurt riepu attālāk no civilizācijas. (ieteikums, ņemt līdzi vismaz 2 gab baloniņus). Grīdas pumpis- protams ir labākā izvēle mājas apstākļos, jo ļauj precīzi un ātri uzpumpēt riepas līdz vajadzīgajam spiedienam

Velosipēdu ķēdi vislabāk eļļot ar tai piemērotu ķēdes eļļu, ķēdi pirms eļļošanas ieteicams pēc iespējas labāk notīrīt. Nekādā gadijumā nevajadzētu izmantot WD-40, vai piemēram motociklu ķēdes eļļas, vai universālas smērvielas, jo iepriekš minētie eļļošanas līdzekļi ir ļoti ''lipīgi'', un ļoti ātri pievelk putekļus, smiltis. Ieteikums eļļojot ķēdi- eļļot ķēdes iekšpusi, vienmērīgi uzpilinot vairākas eļļas pilītes visas ķēdes garumā. Un atceries, labāk eļļot ķēdi biežāk un izmantojot nedaudz smērvielas, nekā vienā reizē pāreļļot ķēdi!

Ķēdes nobraukuma resurss ir vidēji no 1000-1500 km, tas protams atkarīgs no braukšanas apstākļiem, ķēdes kvalitātes u.c. Ķēdes nodilumu ir iespējams ļoti vienkārši izmērīt mājas apstākļos ar tam paredzētu, vienkāršu instrumentu- ķēdes mērītāju. Ķēdes mērītāji ir arī digitāli, taču pilnīgi pietiekami ir salīdzinoši vienkāršie metāla instrumenti. Jaunas ķēdes garums ir noteikts- 1 posms, 1 colla. Ķēdes mērītāja nodiluma koeficents tiek rēķināts izmērot 12 ķēdes posmus- jaunas ķēdes gadījumā garumam jāsastāda 12''. Tiklīdz 12 ķēdes posmu garums sasniedzis 12, 1/16 (0,5% no ķēdes garuma, biežāk uz mērītāja atzīme 0,5) ķēdi ir vēlams mainīt, kad ķēdes 12 posmu garums saniedzis 12, 1/8 (1%) ķēdes resurss ir jau izsmelts, un ar steigu ķēde ir jāmaina.

Ja pēc velosipēda servisa ir kas tāds, kas neapmierina, droši jādodas pie mums atpakaļ, un pēc labākās sirdsapziņas noskaidrosim, apskatīsimies, un atrisināsim visas problēmas! Mēs esam ieinteresēti uzturēt patstāvīgas un labas attiecības ar saviem klientiem. Mēs aicinām savus klientus uzreiz pēc velosipēda saņemšanas pārliecināties par servisa kvalitāti, veicot testa braucienu tepat pie mūsu veikala.

Jā, ja ir noticis CSN un ir nepieciešama remonta izmaksu tāme priekš iesniegšanas apdrošināšanas kompānijām, droši dodies ciemos pie mums uz mūsu servisu, un veiksim pilnu velosipēda stāvokļa novērtējumu, un sastādīsim pamatotu remonta izmaksu tāmi, ko tālāk varēsiet iesniegt apdrošināšanas kompānijai.

Radušies jautājumi? Droši raksti šeit!