ZIEMAS PREČU KOLEKCIJAS IZPĀRDOŠANA LĪDZ PAT -70%

Bezmaksas piegāde! Iepērkoties virs 100€
Informatīvais Tālrunis +371 24111666
Atsauksmes 88 Google reviews

XSPORTS JAUNUMI

  • Velosipēda ķēdes nodilums

    Ik reizi aizvedot velosipēdu uz velosipēdu servisu lai veiktu apkopi, katrs velo meistars kā vienu no pirmajām lietām ko dara- izmēra ķēdes nodilumu.

    Kas tad ir ķēdes nodilums, ko tas īsti nozīmē, un kad tad īsti jāmaina velosipēda ķēde? Mēģināsim īsi un kodolīgi ar šiem jautājumiem tikt galā!

    Lai saprastu ķēdes nodilumu, ir mazliet jāiedziļinās ķēdes uzbūvē, te gan nebūs atšķirības starp 1, 6-8, 9 vai 10-12 ātrumu sistēmām, viens parametrs ķēdes uzbūvē ir viens un tas pats- tas ir garums. Katras ķēdes viens pilns posms ir precīzi vienu collu garš, jeb 2.54 cm. Ķēdes nodilums visbiežāk tiek mērīts nomērot 12 ķēdes savienojuma posmus, kas jaunai ķēdei sastāda tieši 12 collas, mēs protams esam pieraduši lietot metrisko sistēmu, un mūsu gadījumā mērot ķēdi ar lineālu, vieglāk ir mērīt 10 ķēdes posmus, kas attiecīgi sastādīs 25.4 cm jaunai ķēdei. Taču lai izprastu un nomērītu ķēdes nodiluma pakāpi, varam izmantot lineālu, bet mūsdienās ērtāk un precīzāk noteikt to, vai ķēde ir jāmaina, var noteikt ar ķēdes mērītāju. Ķēde pilnībā ir izdilusi, un ir jāmaina nekavējoties, kad ķēde ir izstiepusies vairāk par 1% no sākuma garuma. Jebkuram ķēdes mērītājam parasti ir divas atzīmes: 0.5% un 0.75% vai attiecīgi 0.75% un 1%, kas tad attiecīgi ļauj nomērīt procentuāli radušos ķēdes izstiepumu.

    Kad mainīt ķēdi?

    1 ātrumu ķēdes var mainīt pie 0.75-1% nodiluma sasniegšanas.

    6-10 ātrumu ķēdes būtu vēlams mainīt pie 0.75% nodiluma sasniegšanas.

    11-12 ātrumu ķēdes vēlams mainīt pie 0.5% nodiluma sasniegšanas.

    Kā mērīt ķēdi ar ķēdes mērītāju?

    Šajā attēlā redzama jauna Shimano ķēde, un 0.75% rādītāju nav iespējams iespiest ķēdes posmā.

    Šeit redzams kā izskatās situācija kad ķēde savu resursu ir izsmēlusi, un nepieciešama ķēdes nomaiņa.

    Cik km kalpo velosipēda ķēde?

    Šis ir viens no jautājumiem, uz kuru nav iespējams viennozīmīgi atbildēt, jo ķēdes nodilums ir vistiešākajā mērā atkarīgs no daudz un dažādiem apstākļiem, neatkarīgi no ātrumu skaita, vai ķēdes cenas. Ķēdes nodilumu ietekmē ķēdes kopšanas paradumi, respektīvi cik bieži mēs mazgājam, tīram un eļļojam ķēdi. Tāpat ietekmē mūsu braukšanas paradumi, vai braucam ikdienā bez sportiskiem mērķiem, vai braucam treniņos, lai piedalītos sacensībās. Tāpat ietekmē arī tas, vai braucam kalnainā apvidū, vai vairāk pa līdzenumiem, pa mežiem, vai pa asfaltu. Visi šie, un vēl citi faktori kopā veido to kilometru skaitu, ko var ar vienu ķēdi nobraukt, un šie skaitļi ir no nepilna tūkstoša kilometru, līdz 2-4 tūkstošiem, vai pat vairāk. Līdz ar to, ja vēlies sekot līdzi ķēdes nodilumam, lai savlaicīgi pamanītu brīdi, kad ķēde jāmaina, ne vienmēr palīdzēs velodatora odometrs, bet gan ķēdes mērītājs! Savlaicīgi nomainot ķēdi, priekšējie un aizmugurējie zobrati kalpos ilgāk, un slēgšanās būs precīza un kvalitatīva.

    Atpakaļ uz veikalu šeit!

  • Kā izvēlēties bērnu krēsliņu?

     

    Domājot par aktīva laika pavadīšanu kopā ar bērniem, ļoti bieži vecāki nonāk pie slēdziena, vasarā viens no interesantākajiem un aizraujošākajiem laika pavadīšanas veidiem kopā ar mazajiem ir doties kopīgā izbraucienā ar velosipēdu. Te nu talkā nāk bērnu velo krēsliņi, taču meklējot pirmo, rodas daudz u n dažādi jautājumi, uz kuriem tad mēģināsim atbildēt, tad nu aiziet!

    Bērnu krēsliņu veidi jeb stiprinājuma veidi.

    Šobrīd pastāv trīs bērnu krēsliņu veidi, pareizāk trīs bērnu krēsliņu veidi, un to stiprināšanas veidi.

       

     

    1. Pirmais un pats populārākais krēsliņu veids, ir uz velosipēda rāmja stiprināms bērnu krēsliņš. Pats populārākais un izplatītākais tamdēļ, ka bērns sēžot šādā krēsliņā izbauda krietni komfortablāku braucienu dēļ stiprinājuma stieņu amortizācijas, sēžot šādā krēsliņā, bērns principā visu brauciena laiku vairāk vai mazāk šūpojas. Otrs iemesls ir salīdzinoši vienkāršā uzlikšana un noņemšana no velosipēda, kad krēsliņš nav nepieciešams, tas notiek principā nospiežot vienu pogu, un izņemot to no stiprinājuma. Pateicoties vienkāršajai lietošanai, nereti ģimenes izvēlas iegādāties papildus stiprinājumus krēsliņam, lai ērti varētu krēsliņu izmantot uz dažādiem velosipēdiem. Piemērots bērniem no nepilna gada vecuma.

    2. Otrs populārākais stiprinājuma veids ir stiprināt krēsliņu uz velosipēda bagāžnieka. Šis veids ir ļoti piemērots pilsētas velosipēdiem, jo bieži tieši pilsētas velosipēdi ir jau aprīkoti ar bagāžniekiem, kas tad attiecīgi nosaka par labu izvēlēties krēsliņu stiprināmu uz bagāžnieka. Šādus krēsliņus biežāk arī izmanto pilsētvidē, un lieto tos ikdienā, piemēram vedot bērnu uz bērnudārzu. Par nosacītu mīnusu šim veidam- brauciens nav tik ''amortizēts'' kā sēžot krēsliņā, kurš piestiprināts pie velosipēda rāmja, taču pilsētvidē, braucot ar pilsētas velosipēdu, šis ir un paliek tikai nosacīts mīnuss. Piemērots bērniem no nepilna gada vecuma.

    3. Trešais un vismazāk izplatītākais krēsliņa stiprinājuma veids ir bērnu krēsliņa stiprināšana priekšpusē. Salīdzinoši maza popularitāte un pieprasījums pēc šāda veida krēsliņiem ir tamdēļ, ka šiem krēsliņiem ir salīdzinoši īss lietošanas laiks, jo piemēroti pārsvarā līdz 15 kg smagiem bērniem, un uzstādīšana ir visai specifiska, kā rezultātā vismaz pie mums, šādi krēsliņi ir salīdzinoši ļoti nepopulāri.

     

    Drošības siksnas.

    Visi bērnu krēsliņi ir aprīkoti ar drošības siksnām, lielākā un būtiskākā atšķirība ir starp 3 un 5 punktu siksnu sistēmām. 3 punktu drošības siksnu sistēma ir vairāk piemērota jau lielākiem bērniem, 5 punktu drošības siksnu sistēmu ieteicams izvēlēties mazākiem bērniem. Tiesa 5 punktu drošības siksnu sistēma prasa nedaudz lielāku piepūli piesprādzējot bērnu sēdeklītī, kā arī dēļ siksnu skaita, piesprādzēšana teju praktiski nav iespējama ar vienas rokas palīdzību. Runājot par 3 punktu drošības siksnu sistēmu, ir viena visai svarīga nianse, abu plecu savienojošais regulators pēc iespējas ir jācenšas noregulēt augstāk, lai bērnam nebūtu iespējas izbāzt rokas ārā no siksnām. Piemērots bērniem no 9 mēnešu vecuma, tiesa iepriekš vēlams konsultēties ar ģimenes ārstu.

    Regulēšanas iespējas.

    Pārsvarā visiem bērnu krēsliņiem ir šādas regulēšanas iespējas:

    • Kāju kāpslīšu regulācijas
    • Drošības siksnu regulēšana plecu daļā
    • Drošības siksnu garuma regulācija

    Taču pie regulēšanas iespējām jāpiemin arī bērnu krēsliņu modeļi, kuriem ir iespējams regulēt krēsliņa sagāzuma leņķi, kas visbiežāk noder brīžos, kad mazais braucējs krēsliņā ir iemidzis. Šāda regulācija ir pieejama gan uz rāmja, gan uz bagāžnieka stiprināmiem sēdekļiem, tiesa jāatzīmē, šie krēsliņi ir ievērojami dārgāki.

    Plusi un mīnusi.

    Uz rāmja stiprināmi bērnu krēsliņi.

    + Komfortabls brauciens, stiprinājumu stieņu dēļ krēsliņš amortizējas.

    +Viegli un ātri pieliekams, noņemams.

    +Ērti izmantojams uz vairākiem velosipēdiem (ja uzstādīts papildus kronšteins).

    +Plaša modeļu izvēle.

    +Ir pieejami modeļi ar krēsliņa leņķa regulēšanas iespējām.

    + Pieejami modeļi 26'', 27.5'' un 29'' velosipēdiem.

    - Nav iespējams uzstādīt uz pludmales tipa velosipēdiem (ar retiem izņēmumiem).

    -Nav iespējams uzstādīt velosipēdiem ar karbona rāmi.

    Uz velosipēda bagāžnieka stiprināmi bērnu krēsliņi

    +Ir pieejami modeļi ar krēsliņa leņķa regulēšanas iespējām.

    + Uzstādāmi principā uz jebkura velosipēda, kuram ir bagāžnieks.

    +Uzstādīšanai nav nepieciešami instrumenti.

    -Brauciena laikā krēsliņam nav amortizācijas.

    Velosipēda priekšpusē stiprināmi krēsliņi.

    +Ir iespēja būt ''tuvāk'' bērnam, runāties un redzēt viņu.

    +Bērnam teicama redzamība braukšanas virzienā.

    +Piemērots bērniem no 9 mēnešu vecuma, tiesa iepriekš vēlams konsultēties ar ģimenes ārstu.

    -Pirms iegādes jāizmēģina vairāki modeļi, lai atrastu piemērotāko Jūsu velosipēda rāmim, stiprinājumu saderību ar stūres mehānismu, vai rāmi. Protams neaizmirstot pārbaudīt braukšanas komfortu ar uzstādītu krēsliņu.

    -Bez aizsargelementiem, bērns pakļauts salīdzinoši lielam pretvējam braucot.

    -Mazāka auguma riteņbraucējiem grūtības vadīt velosipēdu.

    -Ir modeļi, kuros bērna gulēšana brauciena laikā teju nav iespējama.

     

     

  • Polarizētas saulesbrilles

    Polarizētas saulesbrilles.

    Izvēloties saulesbrilles mēs lielu uzmanības daļu pievēršam briļļu dizainam, lēcu krāsai, un tam, kā jūtamies brilles nēsājot. Reizē salīdzinoši lielu uzmanības devu nepieciešams veltīt arī tam, ar kādām lēcām saulesbrilles ir ''aprīkotas'', ja var tā izteikties. Viens no populārākajiem labu briļļu standartiem tautā tiek uzskatīts briļļu polarizācija, jeb vai lēcas ir polarizētas vai nē. Lai ieviestu nelielu skaidrību, kas ir polarizācija, un ko nēsātajam sniedz, vai tieši otrādi liedz polarizētas brilles, jāsaprot paša polarizācijas filtra, slāņa darbības princips.

    Kas ir polarizācija?

    Saules izstarotā gaisma dabā tiek absorbēta, vai atspoguļota daudzos virzienos, respektīvi saules radītā gaisma staro vertikāli, līdz sastopas ar horizontālu virsmu, atspīdot no tās. Kā rezultātā mūsu acis uztver gan vertikālu, gan horizontālu gaismu, izsakoties pēc iespējas vienkāršāk. Tieši šī atstarojuma rezultātā visspēcīgākais atstarojums ir piemēram no ūdens, stikliem, asfalta u.c. virsmām. Polarizētām briļļu lēcām tiek uzklāts polarizācijas filtrs, kurš teju pilnībā (līdz pat 99,9%) bloķē horizontālos starus, lai novērstu atspīdumu, un atvieglotu redzamību. Līdz ar to, polarizētas lēcas novērš atspīdumu no ūdens, un piemēram automašīnu logiem.

    Polarizētas saulesbrilles ir ļoti populāras makšķernieku vidū, jo noņem atspīdumu no ūdens, kas ļauj skaidrāk ieskatīties zemūdens pasaulē. Polarizētas saulesbrilles izmanto automašīnu vadītāji, jo polarizācija atvieglo redzamību, noņem acu nogurumu ilgstoši braucot ar automašīnu.

    Polarizētu saulesbriļļu galvenie plusi:

    • Viennozīmīgi uzlabo redzes komfortu mainīgos, un spilgtas gaismas apstākļos
    • Uzlabo redzes kontrastu, noņem atspīdumu no ūdens, stiklotām virsmām
    • Samazina acu nogurumu
    • Izceļ krāsas, jeb padara skatu uz dzīvi krāsaināku

    Polarizētu saulesbriļļu mīnusi:

    • Kvalitatīvas polarizētas saulesbrilles ir salīdzinoši dārgas
    • Apgrūtina, vai pat padara neiespējamu LCD ekrānu lietošanu, tieši šī iemesla dēļ šādas saulesbrilles neizmanto aviācijā, jo nav iespējams nolasīt displejā attēloto informāciju.
  • Bērnu velosipēdu maiņa

    Velosipēdu maiņas programma.

    Bērni aug, un aug ātri, līdz ar to, un lai braukšana ar velosipēdu būtu pareiza un komfortabla, bērnam nepieciešams augumam atbilstošs un piemērots velosipēds. Šoreiz ne tik daudz par to, kāds velosipēds piemērots attiecīgam vecumam, bet vairāk par to, kā iegādāties kvalitatīvu, vecumam atbilstošu velosipēdu lētāk!

    Jau no pirmās mūsu veikala pastāvēšanas dienas, mūsu klienti zin, un izmanto maiņas pakalpojumus ziemā, mainot slēpes, sniegadēļus u.c. inventāru. Laikam ejot, tīri dabiski šis maiņas process iesākās arī vasarā- un mēs sākām ņemt pretī klientu velosipēdus, pretī piedāvājot lielisku cenu nākošajam velosipēdam. Arī šo maiņas iespēju visbiežāk izmanto bērnu vecāki, kuri augstu novērtē iespēju, iegādāties velosipēdus saviem bērniem lētāk!

    Sīkāk par maiņas procesu:

    Primāri mēs strādājam un maiņas procesos iesaistām velosipēdus no mūsu veikala, respektīvi strādājam ar mūsu patstāvīgajiem klientiem. Protams, maiņas procesā pretī ņemam arī citos veikalos iegādātus citu zīmolu velosipēdus, taču lai iesaistītu maiņas darījumā šādus velosipēdus, lūdzam līdzi ar velosipēdu uzrādīt arī pirkuma dokumentus.

    Viena no galvenajām lietām ko Jūs vēlaties uzzināt ir cenas, taču diemžēl šo informāciju atainot rakstiski nav iespējams, jo katrs gadījums ir savādāks, ko ietekmē Jūsu lietotā velosipēda komplektācija, stāvoklis, līdz ar to, ir ļoti grūti definēt vienu konkrētu aprēķina funkciju.

    Labā ziņa ir tā, ka mēs esam visnotaļ sasniedzami darba laikā uz vietas veikalā, atbildam arī uz epastiem, telefona zvaniem, un WhatsApp ziņām telefonā :)

    Ja esošais velosipēds kļuvis par mazu, sazinies, izdomāsim!

  • Kam pievērst uzmanību izvēloties līdzsvara velosipēdu?

    Kā izvēlēties līdzsvara velosipēdu?

    Par pirmo pasaulē kā divriteņu transporta līdzekli tiek uzskatīts Karla Draisa 1817. gadā patentētais velosipēds- skrejritenis, jeb līdzsvara velosipēds. Jau pavisam drīz šis līdzsvara velosipēds tika aizmirsts, jo neilgi pēc patentētā skrejriteņa tika izgudrots velosipēds tādā izpratnē, kā to šobrīd saprotam mēs.

    Mēs gan nemeklēsim precīzu datumu, vai personu, kurš šo Karla Draisa tā laika izgudrojumu ir atjaunojis, šoreiz bērnu velosipēda izskatā, taču viens ir skaidrs, ideja, jeb koncepts ir atdzimis tikai ap 2000. gadu. Viena no galvenajām līdzsvara velosipēda īpašībām ir tā, ka bērns ļoti ātri apgūst divas svarīgākas lietas- līdzsvaru un stūrēšanu, kas attiecīgi vēlāk atvieglo braukt mācīšanos ar velosipēdu ar pedāļiem.

    Īsumā par lietām, kurām pievērst uzmanību izvēloties līdzsvara velosipēdu:

    Svars.

    Velosipēdu pasaulē svars ir viens no svarīgākajiem rādītājiem kuram tiek pievērsta pastiprināta uzmanība. Tas attiecas arī mazākajiem bērnu velosipēdiem. Caurmērā kvalitatīvs līdzsvara velosipēds sver 3,5-4,5 kg. Protams nelielas svārstības + un – virzienā ir pieļaujamas.

    Rāmja materiāls

    Noteikti iesakām izvēlēties velosipēdus ar alumīnija rāmi. Ir ražotāji kuri piedāvā arī salīdzinoši ļoti vieglus velosipēdus no tērauda. Dēļ savas cenas, uz ielām, un māju pagalmos daudz redzami skrejriteņi no koka, tas arī ir variants, taču velosipēda kalpošanas laiks ir neilgs, komplektējošās detaļas ir zemas kvalitātes, kā arī nereti ģeometrija šiem velosipēdiem ir nepārdomāta. Līdz ar to, izvēloties līdzsvara velosipēdu ar alumīnija rāmi, ieguvumi būs- kalpošanas ilgums, labākas rites īpašības, kā arī pēc bērna izaugšanas, vērtība tālāk pārdodot šādu velosipēdu būs augstāka.

    Riteņi

    Noteikti ieteiktu izvēlēties līdzsvara velosipēdu ar pumpējamām riepām, jo tām būs labākas saķeres īpašības, salīdzinot ar plastmasas riteņiem, kā arī pumpējamas riepas daudz labāk amortizē braucienu, kas savukārt padara braucienu komfortablāku. Runājot par rumbām, un aplokiem, šīm detaļām vēlams būtu jābūt no alumīnija.

    Bremzēm jā, vai tomēr nē?

    Lielākoties velosipēdu ražotāji ar bremzēm mazos līdzvara velosipēdus neaprīko. Bremzēšana tiek veikta instinktīvi- ar kājām. Vai ir kāds liels pamatojums kāpēc daži ražotāji tomēr līdzsvara velosipēdus aprīko ar bremzēm? No vienas puses varbūt nav slikti, ja bērns jau ļoti agri apgūst bremzēšanas iemaņas, tiesa ļoti reti redzētas bremzes, kuras tiešām spēj lietot divgadīgs bērns, te runa par bremžu efektivitāti, veidu, bremžu hēbeli (bremžu rokturi), kāds spēks jāpielieto, lai nobremzētu u.c.. Līdz ar to, secinājums ir viens, līdzsvara velosipēds var arī nebūt aprīkots ar bremzēm.

    Stūre

    Izvēloties līdzsvara velosipēdu, jāpievērš uzmanība vai attiecīgajam modelim ir stūres griešanās leņķa ierobežotājs. Tā ir tehniska nianse vairākumam līdzsvara velosipēdu, kas neļauj stūrei sagriezties, tādējādi pasargājot braucēju no nepatīkamām traumām.

    Lai arī vairumam pārdomātu un kvalitatīvu līdzsvara velosipēdu šis leņķa griešanās ierobežotājs ir, rotaļlietu veikalos, lielveikalos atrodamajiem velosipēdiem šīs funkcijas nav.  Turpinot par drošu braukšanu- lietojam aizsargķiveri KATRU reizi paši, un radinām lietot ķiveri mazākos jau no pirmajiem nobrauktajiem metriem, lai ķiveres lietošana kļūst par ierastu, pašsaprotamu lietu katra mazā braucēja dzīvē!

    Lai labi ripo!

    Atpakaļ uz veikalu šeit!

  • Kā izvēlēties sēdekli velosipēdam?

    Kā izvēlēties velosipēda sēdekli?

    Kā izvēlēties sēdekli velosipēdam? Šo jautājumu dzirdam bieži, un tādas vienas atbildes uz šo jautājumu nav. Veikalos nopērkami daudz un dažādi sēdekļi sākot no pāris desmitiem eiro, līdz pat 200+ eiro dārgiem sēdekļiem. Vai viss slēpjas cenā? Nē, noteikti nē. Viss sākas ar velosipēda iegādi, ikviens sevis cienoš velosipēdu ražotājs savus velosipēdus aprīko ar attiecīgas cenas un kvalitātes sēdekļiem, protams ievērojot velosipēda veidu, jo šosejas velosipēda sēdeklis stipri atšķirsies no komforta klases velosipēda sēdekļa. Līdz ar to, visbiežāk iegādājoties velosipēdu, mēs vienkārši pierodam pie attiecīgā sēdekļa, un minam pedāļus īpaši neiedziļinoties niansēs. Taču nereti pieaugot ikdienā nobrauktajiem km, un braucienā pavadītajam laikam, sākam par šo tēmu domāt, un meklēt iespējas uzlabot brauciena komfortu, lai pavadītais laiks minot pedāļus būtu pēc iespējas komfortablāks. Nereti sportisti, kurjeri, un citi braucēji kuri pavada ievērojami ilgāku laiku uz velosipēda, mainot velosipēdu, jaunajam velosipēdam uzstāda savu veco sēdekli, lai tādejadi saglabātu to pašu komforta līmeni. Ja esošais sēdeklis tomēr garākus ceļa posmus,trenniņus braucot Jūs neapmierina, tad jāņem vērā šādi faktori.

    Sēdekļa platums.

    Katra cilvēka fizioloģija ir atšķirīga, un tas kas der vienam, nederēs otram. Tieši tāpēc arī sēdekļu ir tik daudz, atšķiras to formas, cietības un citi parametri. Viens no izmēramiem lielumiem ir sēdekļa platums, ko arī vairums ražotāji norāda pilnīgi katram sēdeklim. Jautājums rodas, kāds sēdekļa platums nepieciešams man? To iespējams izmērīt, ir jāizmēra sēžas kaulu platums, to iespējams dažādos veidos izmērīt mājas apstākļos, viens no vienkāršākajiem ir novietot kartona plāksni uz cietas virsmas, un apsēsties uz tās. Tad ņemot talkā krītiņus, iespējams atrast abu sēžas kaulu nospiedumus, un attiecīgi izmērīt attālumu starp to centriem. Kad tas ir izdarīts, jāpieskaita šim iegūtajam skaitlim 2 centimetri jeb 20mm, tādejadi pareizi izvēlētam sēdeklim, no katra sēžas kaula līdz sēdekļa malai paliek 1 cm brīvas vietas. Piemēram, ja attālums starp sēžas kauliem ir 130mm, tad piemērots sēdeklis būs 145-155mm platumā.

    Sēdekļa forma.

    Sēdekļa formas izvēle ir tieši saistīta ar Jūsu braukšanas veidu. Vispārīgi runājot, jo ātrāk Jūs braucat, jo gludāks un ''izstieptāks'' sēdeklis būs piemērots, attiecīgi jo lēnāka braukšana, sēdeklis būs izteikti lielāks/platāks un komfortablāks. Šādas sēdekļu atšķirības skaidrojamas ar to, ka jo braukšana ir ātrāka, uzsēde uz velosipēda ir zemāka, un garāka, līdz ar to, slodze uz sēdekļa ir zemāka. Braucot lēnāk, uzsēde ir augstāka, attiecīgi slodze uz sēdekli lielāka. Uzskatāmi tas ļoti labi redzams salīdzinot šosejas velosipēdu sēdekļus, un komforta, pilsētas velosipēdus. Lai sēdekļa izvēli atvieglotu, sēdekļu ražotāji ir izdarījuši daudz mūsu vietā, respektīvi veidojot dažādus sēdekļa modeļus, pielāgotus dažādu veidu velosipēdiem- klanu, šosejas, komforta utt.

    Sēdekļa regulēšana.

    Sēdekļa regulēšana ir arī viens no ļoti svarīgiem faktoriem, lai sasniegtu maksimāli ērtu braukšanas pozīciju. Ļoti liela nozīme ir gan sēdekļa attālumam no stūres, gan sēdekļa līmenim. Visvairāk braukšanas komfortu ietekmē sēdekļa regulēšana līmeniski, principā sēdeklim uzliekot virsū līmeņrādi, sēdeklis jānoregulē taisni, protams daži grādi uz augšu, vai leju, attiecīgam sēdeklim iespējams uzlabos braukšanas komfortu, taču pamatā par normu jāņem sēdeklis noregulēts taisni.

    NB.

    Pie mums veikalā Xsports, ne tikai pieejami vairāki Fizik ražotie testa sēdekļi, kurus iespējams izmēģināt bezmaksas, bet arī iespējams saņemt pieredzējušu braucēju konsultācijas sēdekļu un uzsēdes jautājumos. Tiekās!

    Atpakaļ uz veikalu šeit!

  • Miks Zvejnieks par Latviju,kalniem un ziemu

    Lai arī ziema Latvijā ir neparedzama un pārsvarā nepārāk gara, tomēr agri vai vēlu tā atnāk. Uz mēnesi, diviem, sniegs uzsnieg, tad atkal nokūst, tomēr zināmu prieka devu mēs saņemam un katrs varam izjust gadalaika aukstākos mēnešus. Jāatzīst, ka tad,kad ziema Latvijā tomēr pienāk, tā ir ļoti skaista un baudāma. Arī mūsu “kalnu kūrorti” tad sapūš sniegu, atver trases un visi var baudīt traukšanos lejā pa nogāzēm. Mūsu mazie pauguri ir “eksotika” uz kopējā Eiropas un pasaules kalnu fona, bet nebūt ne sliktā nozīmē! Slēpošanas trases Latvijā ir uz katra stūra - tas ir abrīnojami, ka tik mazā zemē ar maziem pauguriem ir tik daudz dažādu trašu un nogāžu! Lai arī cik īsas šīs nogāzes nebūtu, tomēr apgūt pamatus gan sportistam, gan brīvā laika slēpotājam tepat Latvijā ir vislabākā izvēle! 

     

    Jaunajam slēpotājam, uzsākot savas gaitas šajā sportā, ir pietiekoši daudz iespējas, izvēloties slēpošanas klubus, kuros uzsākt nodarbības. Svarīgi, ka arī trašu garums ir tieši laikā gan pirmo soļu, gan jau nopietnāku treniņu aizvadīšanai un sevis pilnveidošanai! Protams, sasniedzot zināmu līmeni šajā sportā, jāmeklē augstāki kalni, kā arī jāsmeļas ārzemju pieredze savu sportisko mērķu sasniegšanai, tomēr nevajag nonicināt Latvijas pauguru nozīmīgumu pirmo soļu speršanā kalnu slēpošanā!

    Arī cilvēkam, kurš vienkārši vēlas iemācīties slēpot un tikt no kalna gan lejā, gan augšā, Latvijas pauguri ir vairāk kā piemēroti! 

    Pirmkārt, trašu garumi - sākot ar “iesācēju kalniem”, kuros gan bērni, gan pieaugušie var apgūt pamatprasmes slēpošanā, un beidzot ar pietiekoši sarežģītām nogāzēm, slēpotājam pārejot nākamajā līmenī. Man ļoti žēl, ka netiek pietiekoši izmantots mūsu Latvijas instruktoru potenciāls un cilvēki bieži izvēlas doties uz ārzemēm apgūt slēpošanas prasmes pie ārvalstu instruktoriem. Instruktori Latvijā ir pietiekoši advancēti un kompetenti apmācīt jebkura vecuma cilvēku un palīdzēt apgūt pirmos soļus uz slēpēm. Doties tālu uz kalniem, lai iemācītos slēpot pie ārzemju instruktoriem nav nepieciešams, to spēj mūsu pašu speciālisti! Protams, svarīgi, lai instruktors būtu ieinteresēts pietiekoši raiti un bez vilcināšanās soli pa solim apmācīt slēpot gribētāju, bet tas jau atkarīgs no savstarpējas komunikācijas un vēlmes mācīties.

    Runājot par trasēm, kur uzslēpot gan iesācējiem, gan jau pieredzējušiem slēpotājiem, ir svarīgi saprast savu līmeni un galveno mērķi. Es izvēlos slēpot Siguldā,kur tādās trasēs kā Siguldas pilsētas trase, Kordes trase vai Kaķīskalns ir iespējams aizvadīt kvalitatīvus treniņus un pilnveidot savas tehniskās iemaņas. Šajās trasēs ir arī “iesācēju” kalni, līdz ar to šeit jebkurš atradīs piemērotu un atbilstošu nogāzi savam līmenim. Protams, ir arī iespējas doties uz cilvēku piepildītākām trasēm, kur tomēr jārēķinās ar drūzmēšanos un lielākiem cilvēku pūļiem. Iespējas ir daudz un visapkārt, slēpošanas trases tā vien gaida slēpotgribētājus un ziemas baudītājus!

    Kopumā jāsaka, ka kalnu slēpošana neapšaubāmi ir tautas sports Latvijā un nebaidos teikt, ka arī populārākais ziemas sporta veids! Vēl tikai distanču slēpošana var turēt līdzi. Tāpēc izbaudīsim ziemu Latvijā un visu, ko tā mums spēj dot! ❄️❄️❄️

    Miks Zvejnieks

  • Tā diena, kad Xsports čaļi nopērk jēra gaļu

    Tā diena, kad Xsports čaļi nopērk jēra gaļu

     

    Sestdienas vakars, miers un klusums. Līdz brīdim, kad Xsports čaļi sāk gatavot ēst... Jā, Xsports čaļi gatavo ēst vakarā, pēc 19.00, un draudzīgi visi kopā. Tie kas jēru nedabūja, dabūja fotoreceptes cienīgu stāstu, visa vakara garumā :)

    Neliela atskaite par to, kā kolektīvā ēst gatavošana norit mūsu darba WhatsApp čatā:

    P.s. Ja interesē receptes, tad droši jautājat veikalā, vai pa tel. 24111666 (Uldis, Artis, Edgars).

  • Velosipēdu uzglabāšana ziemā

    Velosipēdu uzglabāšana

    Strādajot velo nozarē jau teju 20 gadus, itin bieži saņemam jautājumus par to, kur lai uzglabā veloispēdus ziemas sezonā.  Ne katram no mums ir iespēja droši uzglabāt veloispēdu siltā, sausā un galvenais drošā vietā. No šī gada piedāvājam saviem klientiem uzglabāt velosipēdus mūsu noliktavā Rīgā. Noliktava ir droša, sausa un silta, līdz ar to, velosipēda uzglabāšana pie mums, nenodarīs nekādu kaitējumu Jūsu velosipēdam. Papildus tam, piedāvājam pavasarī saņemt nomazgātu, tīru, velosipēdu pēc servisa apkopes. 

    Velosipēda uzglabāšana ziemas sezonā (rudens- pavasaris, bez precīzi definētiem datumiem)- 20EUR

    Velosipēda uzglabāšana ziemas sezonā (rudens- pavasaris, bez precīzi definētiem datumiem)+velosipēda apkope- 40EUR

    Velosipēdi glabāšanai tiek pieņemti veikalā!

    Ja radušies jautājumi- sazinies!

  • 2019. gada velosipēdu priekšpasūtījums.

    Mēs katru gadu saviem esošajiem un jaunajiem klientiem esam piedāvājuši iespēju par ļoti labām cenām iegādāties nākošās sezonas velosipēdus, arī šis gads nebūs izņēmums. Līdz 28. septembrim ikvienam ir laiks iepazīties ar Cannondale un Orbea 2019. gada kolekcijām, un izvēlēties savu nākošā gada velosipēdu ar -35% atlaidi!

     

     

    Velosipēdi tiks piegādāti 2019. gada martā!

    Cannondale 2019. gada velosipedu cenas

    Orbea 2019. gada velosipedu cenas

    Par to kas jauns...
    New road? Gravel bike? All-road?
    Jau dažus gadus pasaulē arvien populārāks kļūst vārds ''New road'', ''Grevel bike'', ''All road'', latvisko tulkojumu jāizdomā katram pašam, lai kā arī nenosauktu šos velosipēdus, nākošais gads būs pirmais, kad mūsu veikalā parādīsies šāda veida velosipēdi. Ar ko īpaši ir šie velosipēdi? Atbilde ir ļoti vienkārša, šiem velosipēdiem ir ērtāka rāmja ģeometrija, nekā tradicionāli šosejas velosipēdiem, kas nozīmē attiecīgi ērtāku sēdpozīciju braucot, platākas riepas, kas ļauj droši un pārliecinoši braukt pa meža takām, grants ceļiem, īsāk sakot, ļoti universāli velosipēdi! Ikdiena, sportiskāki izbraucieni brīvdienās, ceļošana, tas viss šajos velosipēdos! All-road Cannondale, Orbea.


    Elektriskie velosipēdi.
    Elektrisko velosipēdu popularitāte aug, un to vislabāk pierāda ražotāju centieni padarīt šos velosipēdus vieglākus, pārdomātākus, īsāk sakot labākus. Līdz šim lielākais trūkums šiem velosipēdiem ir un bija svars.. Taču Orbea ir spēris milzīgus soļus elektrisko velosipēdu attīstībā, un 2019. gadā piedāvā jauno velosipēdu sēriju- Gain. Gain sērija piedāvā gan šosejas, gan All-road elektriskos velosipēdus ar alumīnija vai karbona rāmjiem. Un pats galvenais, šo velosipēdu svars ir ap 11-14 kilogramiem! Ieskaties Orbea Gain!

     

    Cannondale Lefty Ocho

    Jaunums kalnu veloispēdu pasaulē no Cannondale. Pasaulē vieglākā amortizatoru dakša Lefty Ocho.  Jaunais Lefty Ocho ir par 250 gramiem vieglāks par iepriekšējiem Lefty dakšu modeļiem.  Nedaudz vairāk par šo meklē šeit!

    Ja radušies jautājumi, droši raksti, zvani! [email protected] vai 26111666.

Produkti 11 līdz 20 no 39 kopā